Et godt år for Advania

Solid vekst i alle markeder og betydelig økning i omsetning og resultat for 2017.  

  • Omsetning økt med 60% fra SEK 1.747 millioner i 2016 til SEK 2.803,5 millioner i 2017
  • Driftsresultat (EBITDA) økt med 59% fra SEK 162,3 millioner i 2016 til SEK 258 millioner i 2017

“2017 var et år med betydelig fremgang. I Sverige, vårt største marked, fortsatte vi å vokse og øke lønnsomheten. Vi presterte vekst på Island, samtidig som vi forbedret marginene og økte vår markedsandel. I Norge skiftet vi fokus mot Microsoft 365, vi økte salget og har snudd røde tall til sorte. Vår kundetilnærming gir Advania konkurransefortrinn i et raskt omskiftende IT-marked. Vi ser frem til å utvikle oss videre i de kommende årene», kommenterer Gestur Gestsson, konsernsjef i Advania.

 

Advania’s årsrapport for 2017 er tilgjengelig på engelsk og svensk på www.advania.com/about#annualreport.

 

More ...

Call Center dagene 2018

I to dager denne uken pågår Call Center Dagene 2018 på Radisson Blu Plaza Hotel i Oslo. Advania deltar på Nord-Europas største møteplass for alle som jobber for god kundeservice.

På agendaen står profesjonelle foredragsholdere som underviser innen ledelse, motivasjon, CRM og kundebehandling – samt ressurspersoner som jobber innen kundeservice som deler sine erfaringer fra den virkelige verden.

-Advania er tilstede med stand, vi møter eksisterende og potensielle kunder og opplever Call Center dagene som er supert møtested for faglig inspirasjon, nettverksbygging og dialog, rapporterer Pål Landt Ourdahl fra arrangementet.

Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter ble i går delt ut. I kategorien Reiseselskap vant Advania-kunden Ving - vi gratulerer!

 

Spørsmål om Advania Contact Center Solutions

Kontakt Pål Landt Ourdahl, tlf: +47 99529445

105:This article is not in any of the categories allowed for display!