Advania på Contact Center Dagene

Som en av Skandinavias største leverandører av Contact Center stiller Advania med tre fagfolk på Call Center Dagene på Oslo Plaza 25. og 26. april.


Call Center Dagene er Nord-Europas største møteplass for alle som jobber for eller med god kundeservice.


- Vi gleder oss til å treffe nye og gamle kunder på årets store begivenhet for Call Center i Norge, sier Pål Landt Ourdahl, Sales Specialist Communication and Contact Center.


På Call Center Dagene inviterer Pål og hans kompanjonger til et besøk på Advanias stand (nr 4., ved siden av partner Genesys) for en uforpliktende prat om fag, trender og fremtidsmuligheter.


Advania sitt fokus på Contact Center er OmniChannel. Vi kan levere til alle typer virksomheter og stiller med en produktportefølje som ikke bare dekker behov, men også alle måter å levere et moderne Contact Center på.


Visste du at Advania ble Skype partner of the year 2016? Vi kan mye mer enn bare Contact Center...


Allerede nysgjerrig på hva Advania kan tilby av Call Center og kommunikasjonsløsninger? Fyll inn dette skjemaet eller les mer om Contact Center Solutions