
– For oss handler det om trygghet i hverdagen, uansett hvem du er og hvor du er. Følelsen av å komme hjem etter ferie, og finne huset ditt akkurat slik det var, i stedet for at det har vært innbrudd. Det å komme på arbeidsplassen din tidlig om morgenen og finne alt som det var dagen i forveien. Vår jobb er å gi folk trygghet dag og natt med høy kvalitet, både gjennom folkene og systemene våre, sier Lars Kristian Larsen, direktør i Avarn Security.
Langvarig samarbeid
Selskapet har rundt 7000 ansatte i Norge og lanserte i januar en ny generasjons sikkerhetsløsning for små og mellomstore bedrifter. SAFE gjør det enkelt for kundene å avdekke behovet sitt for relevant sikkerhetstjenester – i en jungel av tilbud. Tjenesten dekker behov som innbruddsdeteksjon, adgangskontroll og kameraovervåkning, og fås i tre ulike pakkeløsninger.
Kommunikasjonskonseptet til SAFE er laget sammen med Advania.
– Vi begynte med konseptutvikling; hva skal vi oppnå? Hva skal vi fortelle og hvordan skal vi fortelle det? Sammen med Advania har vi oppgradert nettsidene, laget nye tjenestesider til SAFE og markedskampanjer. Vi har også oppdatert teknisk rammeverk på nettsidene, og jobbet med kundereisen. Alt dette i løpet av en intens periode på ti uker, forklarer Lars Kristian Larsen.
Nybrottsarbeid
Avarn Security har tidligere jobbet lite med digitalt salg av tjenestene sine. Derfor har jobben med Urørt også vært nybrottsarbeid for sikkerhetsekspertene. SAFE-konseptene er i første rekke laget for Norge og Sverige.
– Advania er en viktig og god samarbeidspartner for oss, blant annet fordi vi har lite erfaring på området digital markedsføring og digitalt salg selv. Sammen har vi utviklet et design og et språk som vi kan bruke over tid for å treffe SMB-kunder i digitale flater, og med en kundereise på våre sider som er enkle å bruke. Vi er i startgropen på dette arbeidet, og gleder oss til fortsettelsen, sier Lars Kristian Larsen.
Et drømmeprosjekt
– Avarn Security er utrolig kule å jobbe sammen med, og det siste prosjektet har vært omfattende, intenst, utviklende med mange dyktige folk involvert, sier Øyvind Helland, prosjektleder i Advania, som har jobbet med Avarn i mange år.
-Et drømmeprosjekt! Her har vi jobbet med alt fra idé, via produktutvikling og markedskampanjer for ulike digitale flater, til et nettsted med rundt 1000 undersider. Dette har gitt mersmak, og det er mange spennende muligheter i fortsettelsen, sier Johannes Solhaug, designer i Advania.
Sammen har vi:
- Laget kommunikasjonskonseptet Urørt
- Oppgradert nettsidene til Avarn Security
- Laget salgsmateriell for tjenesten SAFE
- Laget markedskampanjer for sosiale medier
Takk for fint samarbeid, Avarn Security, Fabel Media og Mood!