Effektivisering av feltservicearbeid og bruk av teknologi
Bedrifter som driver med feltservice må modernisere seg for å møte forventningene fra kunder og ansatte.
Dagens kunder er vant til at varer og tjenester blir levert i tide, at de samme varene og også ressurser, kan spores i sanntid og at man kan bruke selvbetjeningsløsninger som alternativ til å ringe eller sende e-post.
I tillegg åpner “Internet Of Things” (IoT) for at ulike tekniske løsninger kan kobles til nettet og gi beskjed om status direkte inn i feltservice systemet.
Dine kunder har i dag helt andre forventninger til hvordan systemer skal snakke sammen enn for noen år siden. I tillegg vil nye ansatte, som er født inn i den digitale verden, ha høyere forventninger til fleksible systemer og smarte løsninger enn tidligere generasjoner har hatt.
- Hva betyr disse mulighetene for deg som driver med feltservice? Hvilke muligheter åpner dette for?
- Hvordan vil din bedrift bli påvirket dersom du fortsetter å jobbe akkurat som du gjør i dag?
Ronny Wang og Stig Hansen i Advania dykker ned i trender og muligheter rundt feltservice i vårt webinar.