Lowell velger ny Genesys Contact Center til sin nordiske etablering

Nyheter
16.10.2018

I løpet av første kvartal 2019 vil plattformen for 650 nordiske ledere inkludert Estland bli implementert.  

Med valget av Genesys Contact Center går Lowell fra en klientbasert til en webbasert plattform Plattformen tilbyr en langt mer moderne og fremtidsrettet løsning for Lowell. All funksjonalitet er innebygd i plattformen uten behov for tredjepartsleverandører. Advania er ansvarlig for levering og drift av plattformen.

"For oss i Lowell er det av stor betydning at vi i alle våre interaksjoner ivaretar kundene optimalt. Dette betyr at vi opprettholder et høyt og konsekvent servicenivå. Det inkluderer å tilby en rekke kontakttpunkter til oss slik at våre ansatte får en 360-graders visning av kundene som kontakter oss. Gjennom dette sikrer vi en konsistent kundeopplevelse i vår kontaktsenterplattform.", sier Mikael Kiltorp, leder av infrastrukturtjenester fra Lowell.

I Norge har Lowell (tidligere kjent som Intrum Justitia) allerede benyttet Genesys Cloud Contact Center ett års tid.

Les om selskapets erfaring med leveranse her: Sikkert og effektivt skybasert kontaktsenter.


Tilbake
Bilde med nyheter