Advania Advokat 365

Gjennom mange år har vi lært å kjenne en advokats hverdag

Advania Advokat 365 er skreddersydd for større advokathus, men er også dekkende for andre tjenesteytende bedrifter som revisorfirma eller tilsvarende. Vårt digitale arbeidsrom for advokater gir deg en web-basert løsning med portal hvor du kan søke opp klienter, saker og kontaktpersoner. Hver sak er et prosjekt.

Skybasert løsning

Advania Advokat 365 er skybasert og krever ingen lokal installasjon av Windows programvare. Den kan kjøres på alle enheter enten det er pc, nettbrett eller mobil. 

For å gjøre overgangen enklere for eksisterende kunder har vi klargjort migreringsverktøy som løfter data fra Microsoft Dynamics AX 2009 til Microsoft Dynamics 365.

Dette får du med Advania Advokat 365

  • Konfliktsøk og relasjoner, inkludert firmakontakter
  • Rollesenter er erstattet med arbeidsområder (workspace)
  • Advokatrelaterte opplysninger på kunder og prosjekter
  • Forbedret brukervennlighet og effektivitet for advokater i skjermbilder
  • Klientmiddelhåndtering
  • Apper for timeregistrering, reiseregning og utlegg
  • Arbeidsflyt
  • Prosess for utgående fakturaer
  • Personale (HR)
  • En rekke forbedringer i standard Dynamics 365
  • Bruk av Office 365 som integrert del av løsningen

Inntak av nye klienter

Ved inntak av nye klienter gjennomføres konfliktsøk mot tidligere oppdrag og hvitvaskingskontroll - alt i tråd med regler basert på forskriftene. Adressen hjelper deg å hente hente relevante data fra Brønnøysundregisteret så du sikrer at du har riktig informasjon på din nye klient. Kredittsjekk av klient gjennomføres via vår webbaserte løsning.

Timeregistrering

Du fører timen via mobil løsning on the go via vår app for timefangst Advania Time Capture. Timene overføres automatisk til timeregistreringen som også kvalitetssikrer eksempelvis stavefeil fra mobilregistreringen.

Registrering av ny sak

Når opplysninger er registrert opprettes klienten i deretter saken. På ny gjennomføres konfliktsøk, før du gjør en ny hvitvaskingskontroll. Løsningen sikrer slik både klientorientert og saksorientert hvitvaskingskontroll. Når dette er gjort oppretter du saken med relevante opplysninger om saksutførende advokat, statistikk, økonomiske info, faktureringsopplysninger. Bekrefter om skal ha motparter på saken - oppretter alle som skal med før du fullfører. Nå er saksrommet klart. Her kan du legge til flere personer som jobber med saken etc.

Rapportering

Basert på saks- og klientinfo. I løsningen avspeiles klient, saker, fakturering etc. Løsningen har støtte for sensitiv info, man kan definere hvem som skal ha innsyn i hvilke saker.

Våre kunder

Blant våre kunder er noen av de ledende advokatkontorene i Skandinavia.

Er du interessert i å høre mer om hva våre kunder har å si om Advania Advokat?

Kontakt meg

Øystein Løken
Sales Manager
Vennligst fyll inn