Contact Center Solutions

En kundeopplevelse kunder kan gjenkjenne

Dagens kunder ønsker å kunne velge hvordan de kommuniserer og samhandler med sine leverandører. Det skal være raskt og enkelt, enten de ringer, prater eller sender en melding via sosiale medier.

Med en enkelt plattform vil det være enkelt for deg å strømlinjeforme hvordan dere håndterer saker - øker antallet saker som håndteres per time og selv bestemmer servicenivå dere vil tilby.

Vi hjelper våre kunder med å samhandle med sine kunder på en kundevennlig, effektiv og moderne måte.

Alt-i-ett

I dag er det kunden som bestemmer hvor de vil kontakte deg. Flere kanaler gjør det vanskeligere å holde rede på alle saker som kommer inn. Ved å integrere alle kanaler og gjøre innhold tilgjengelig, kan du øke medarbeiderens støtte til en mer effektiv prosess.

Med en alt-i-ett-løsning er all funksjonalitet allerede tilgjengelig, og det er lettere å introdusere nye funksjoner.

Løsninger og områder

  • Inngående kontact senter - Omnichannel løsninger
  • Utgående kontakt senter - for effektive kundekontakter
  • Arbeidsstyrke optimalisering
  • Co-browsing / skjermdeling / video
  • Kunnskapsstyring
  • Prosessautomatisering

Våre kunder

Blant våre kunder er noen av de ledende kontaktsenterne i Skandinavia. Våre kunder bruker våre contact center løsninger for å kunne samhandle med sine kunder på en kundevennlig, effektiv og moderne måte.

Er du interessert i å høre mer om hva våre kunder har å si?

Vi ville anskaffe det beste markedet kunne tilby. Vi ville at den ny plattformen skulle være skybasert og uten begrensninger. Den skulle kunne erstatte mange av våre gamle systemer.

PureCloud var teknisk overlegen alt annet vi vurderte. Det fantes ingen begrensninger, den dekket absolutt alle eksisterende og fremtidige behov

Carl-Petter Udvang
Product Manager

For våre kunder er vår leveranse ofte en del av kjernevirksomheten, og den vil man gjerne utvikle over tid. Derfor satser vi sterkt på vår supportorganisasjon, og vi skreddersyr vårt supportertilbud til dine behov.

Vi har valgt å bare jobbe med en leverandør av Contact Center løsninger - Genesys. Vi kan gjøre våre kunder mer fornøyde om vi spesialiserer oss på en leverandør. Genesys er et enkelt valg for oss fordi de er verdensledende (ifølge Gartner) og har plattformer for alle behov.

PureCloud®

Advanias kundeservice løsning i skyen som driftes av Amazon Web Services, med høy pålitelighet, og du betaler bare for det du bruker. Passer utmerket for mindre kundeservice avdelinger fra 10 agenter opp.

PureConnect®

En svært kompetent kundeservice løsning der hver leveranse er kundeunik. En løsning med høy tilgjengelighet. Passer for virksomheter mellom 50 til 750 brukere.

 

PureEngage®

Den komplette enterprise løsningen som kan tilpasses helt for å kunne skape best mulig kundenytte og kundeopplevelse. Passer for bedrifter med mer enn 750 brukere.

Kontakt meg

Pål Landt Ourdahl
Sales Manager
Vennligst fyll inn