Betalingsterminaler og kassasystemer (POS)
Vi finner betalingsløsningen som fungerer for deg, og kan hjelpe deg med valg av POS og betalingsterminaler som er skreddersydd dine behov.
Kassasystemer (POS) og betalingsløsninger
Når kunden skal betale for dine produkter og tjenester, skal det helst skje på enklest og mest mulig smidig måte. Vi leverer betalingsløsninger til små og store butikker, festivaler og arrangementer.
Betalingsløsning for detaljhandel – små og store bedrifter
Vi leverer digitale betalingsløsninger til detaljhandel over hele Norge. Vi har løsninger til alle, alt fra små, frittstående kiosker til store butikkjeder.
Leie og kjøp av betalingsterminaler
POS-utstyr: rekvisita og tilbehør til butikk, cafe, bar og mer
Vi leverer POS-utstyr fra en rekke leverandører til forskjellige formål. Vi lagerfører også en del av de mest populære produktene for rask levering.
Mobile AS: Et tiår med tillit
Vi har lang erfaring og finner løsningene som gjør handelen enklest for dine kunder.
Ny teknologi
Verden endres og nye behov oppstår, løsningen skal være optimal for deg - og kunden din.
Enkelt for kundene
Et kjøp skal gå raskt og ukomplisert; vi gjør det enkelt for dine kunder å handle hos deg.
Tett oppfølging
Det er viktig for oss å være tett på kunden. Vi monterer og gir nødvendig support hele veien.
Tilgang og kontroll
Med våre løsninger har du alltid tilgang og full kontroll, uansett hvor du er.
Vi har smidige og enkle betalingsløsninger for dine behov
Har du behov for leie av betalingsløsninger til ditt arrangement? Vi leverer en en komplett og enkel løsning tilpasset ditt behov, gjennom vårt eget produkt Betala. Dette kassesystemet er effektivt og selvbetjent, og kan brukes på mat og drikke, merchandise eller inngang.
Vi har samlet noen vanlige spørsmål og svar:
Hvordan kan jeg leie betalingsløsninger for et arrangement?
Ved å ta kontakt med Advania på betaling@advania.no eller 90960600 så kommer du i kontakt med en konsulent som kan bistå med prising, samt valg av riktig løsning og antall enheter.
Tilbyr Advania oppfølging og support etter installasjon av betalingssystem?
Advania har egen support inhouse. Her tar vi oss av både montering/levering/opplæring, og oppfølging i etterkant. Advania bistår alle kunder direkte etter første installasjon, enten via telefon, via supportsenter hvor det opprettes en ticket eller via fjernstyring av enheten til kunde.
Hva inkluderes i supporttjenestene til Advania?
Advania har flere ulike typer supporttjenester, alt etter hva kunden har som ønske/krav. Enten kun telefonsupport, eller at det er bytteservice innen en viss tid. Det kan også spesiallages supportpakker i større saker.
Hvilke typer betalingsterminaler har dere?
Advania leverer terminaler fra et bredt utvalg av produsenter. Verifone, Nets, Westpay, Softpay og SumUp.
Hvordan fungerer deres POS-system for små butikker?
POS-systemet vi leverer tilpasses den enkelte butikk/bedrift. Det kan velges i et utvalg at forskjellig hardware, samt at software spesialtilpasses den enkelte butikk, både i funksjonalitet og i skjermbilder. Det vil si at systemet kan gjøres så enkelt at alle forstår hvordan det brukes, uten noen videre form for kursing/opplæring.
Tilbyr dere skreddersydde betalingsløsninger for større kjeder?
Betalingsløsningene vi leverer er skybasert og innovative. Vi kan skreddersy løsningene slik at alle nødvendige funksjoner er lette å nå. I tillegg er det også mulig å utvikle funksjonalitet i enkelt tilfeller.
Hvordan integrerer betalingsløsningene deres med eksisterende systemer?
POS-systemet kan integreres med alle terminaler vi leverer, i tillegg til de aller fleste regnskapssystemer - enten via API, eller filbasert. Vi har også integrasjoner mot 3. parts systemer, som f.eks F82 (produksjonsprogram for bakeri) eller Cars Software (ordresystem for bilverksteder).
Hvilke funksjoner tilbyr deres POS-systemer?
POS-systemene tilbyr et enormt utvalg av funksjonalitet, til de forskjellige bransjene systemet leverer til. Enten det være seg servering eller detaljhandel.
Hva er prisen for leie/kjøp av betalingsterminal gjennom Advania?
Stasjonær integrert terminal fra kr 99,-kr + mva pr mnd.
Lisenspris fra kr 139,-kr + mva pr mnd.
Hva er prisen for leie/kjøp av kassasystem (POS)?
Prisene på Hardware varierer i forhold til type utstyr som leveres og hva kunden har behov for.
Eksempel:
Stasjonær integrert terminal: 99,-kr + mva pr mnd.
APOS 15» kasse med 10» kundedisplay: 225,-kr + mva pr mnd.
Lisensprisene er modul- og funksjonalitetsbasert, og er forskjellig fra butikk til butikk. Lisenspris går fra 189,-kr + mva pr mnd.
Vi tar gjerne en prat med deg om betalingsterminaler og andre betalingsløsninger
Vi hjelper deg med å finne en betalingsløsning for dine behov
Vi leverer løsninger til alt fra små kiosker til arrangementer, festivaler og store butikkjeder. Vi har garantert en løsning for deg også.
Ta kontakt ved å fylle ut skjemaet til høyre, eller send en e-post til: betaling@advania.no