Den digitale arbeidsplassen
Kundesenter: Rask og smidig hjelp
Med et kundesenter som fungerer får du fornøyde kunder – og fornøyde ansatte som har mulighet til å yte rask service til kundene.
Kundesenter
Rask hjelp gir fornøyde kunder
Du kan kalle det kundeservice, servicedesk, kontaktsenter eller noe helt annet, men formålet er det samme: at kundene dine får rask hjelp på en smidig måte.
Uansett hvordan dine kunder tar kontakt, er det viktig at de raskt og enkelt får tak i rett person og at de får den hjelpen de trenger.
Med Advanias løsninger samler du alle verktøy og systemer i én plattform og setter de ansatte i kontaktsenteret i stand til å yte rask service til kundene. Fokuset er på sikkerhet og sømløs kobling av de digitale kanalene, uavhengig av hvor dine ansatte og kunder befinner seg.
“Advania hadde lovet oss at de ikke var her for selge konsulenttimer, men for å hjelpe oss å bli selvdrevne på plattformen. Løftet ble holdt. ” Lene Strengelsrud, Lowell
Lowell
– Kontaktsenterløsningen Genesys Cloud CX er en helt annen verden
Med ny kontaktsenterløsning fikk inkassoselskapet Lowell høyere effektivitet og kortere svartid.
Ta kontakt