Den digitale arbeidsplassen

Kundesenter: Rask og smidig hjelp

Med et kundesenter som fungerer får du fornøyde kunder – og fornøyde ansatte som har mulighet til å yte rask service til kundene. 

se-advania-office-44
Kundesenter

Rask hjelp gir fornøyde kunder

Du kan kalle det kundeservice, servicedesk, kontaktsenter eller noe helt annet, men formålet er det samme: at kundene dine får rask hjelp på en smidig måte.

Uansett hvordan dine kunder tar kontakt, er det viktig at de raskt og enkelt får tak i rett person og at de får den hjelpen de trenger. 

Med Advanias løsninger samler du alle verktøy og systemer i én plattform og setter de ansatte i kontaktsenteret i stand til å yte rask service til kundene. Fokuset er på sikkerhet og sømløs kobling av de digitale kanalene, uavhengig av hvor dine ansatte og kunder befinner seg.

“Advania hadde lovet oss at de ikke var her for selge konsulenttimer, men for å hjelpe oss å bli selvdrevne på plattformen. Løftet ble holdt. ” Lene Strengelsrud, Lowell
Serious operator using a computer in a call center
Lowell

– Kontaktsenterløsningen Genesys Cloud CX er en helt annen verden

Med ny kontaktsenterløsning fikk inkassoselskapet Lowell høyere effektivitet og kortere svartid. 
Ta kontakt

Snakk med meg om kundesenter

Key Account Manager
Key Account Manager

Mark Pettersen-Surio

HVA VENTER DU PÅ?

Legg til rette for bedre kundeservice.